2009. augusztus 13., csütörtök

Slash autója...

Maxim: Miért éppen Aston Martin Vanquish S?

Slash: Ez számomra az álomautó. A lehető legsötétebb színűt akartam, ami létezik. Valamint a "James Bond"-os idők óta tudat allatt vonzódom az Aston Martinhoz. Van egy régi játék Bond autóm, azt hiszem 1964 DB5-ös, mindenféle fegyverrel felszerelve.

Maxim: Leggyorsabb sebesség az autóval ezidáig?

Slash: 120 mérföld (kb. 193 km/h).

Maxim: Mi volt az első dolog, amit abból a pénzből vettél, amit az Appetite For Destructionért kaptatok?

Slash: Amennyire emlékszem, egy ház volt. A könyvelőm tanácsolta, hogy fektessem házba a pénzt, de nem bizonyult jó üzletnek, mert olcsóbban adtam el, mint amennyiért megvettem. Emellett vettem egy 1966-os Corvette-et, ami nem is volt annyira drága. Az első drága autóm egy 1989-es Porsche 911 Speedster limitált széria volt, de az is rossz befektetés volt.

Maxim: Ugyanolyan vakmerő a vezetési stílusod is, mint a gitárjátékod?

Slash: Még azelőtt elkezdtem vezetni, mielőtt iagzából tudtam volna, hogy hogyan is csináljam. Emlékszem egyszer egy barátom Pontiac Bonneville-jét vezettem a Sunseten olyan gyorsan, ahogy csak az autó bírta, épphogy csak kikerülve az utamba kerülő dolgokat. Egyszer csak egy éles jobbos kanyarral lekanyarodtam a Sunsetről, egy meredek lejtőre. Körülbelül 75 mérfölddel (120 km/h) haladtam azzal a nagyseggű autóval azokkal az óriási kerekekkel és majdnem leszedtem egy szembejövő autót, amelyik épp' az emelkedőről jött lefelé. 14 éves lehettem.

Maxim: Szóval mindenkitől elkunyeráltad az autót?

Slash: Igen, anyukámtól is elkértem a zöld Datsun 510-est, hogy Stevent és Axlt zenekari próbára vihessem.

Maxim: Törtél össze autót?

Slash: Még a bulizós korszakomban kölcsönkértem West Arkeen (nagyszerű dalszerző) barátom autóját. Egyik este azzal mentem haza egy buliból, de másnapra az autó eltűnt. De teljesen. Nem vontatták el, nem lopták el, egyszerűen csak eltűnt. Sosem találtuk meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése