2009. január 6., kedd

Axl interjú,részlet

Slash-el kapcsolatban Axl elmondta:

"Eredetileg én kezdeményeztem, hogy legyen több Appetite-féle album, de a zenekarban történt változások és a zenekart ért hatások következtében ez nem vált valóra. Azt választottam, amit gondoltam, hogy csinálnunk kellene és a zenekar, különösen Slash ettől boldog volt. Lényegében egy Slash albumot akartam csinálni, melyen a többiek mind támogatást nyújtanak. Úgy tűnt, hogy ha bármikor eljutottunk oda, hogy valami működjön, de Slash-nek nem tetszett, Slash jött és így szólt: 'Hé, ez így nem működik!', és meghíusította azt, ami egyébként jó lett volna. Vagy más szavakkal: 'Hé, egy pillanat! Ez sikeres lehet, nem csinálhatjuk meg!' Az emberek szeretnek paranoiásnak nevezni. Itt nem paranoiáról volt szó, ez volt a valóság. Ha egy anyag elég jó lenne ahhoz, hogy a nevemet adjam hozzá, akkor a Guns n' Roses-szal még mindig a figyelem középpontjában lennék, és megtarthattuk volna a népszerűségünket, mint ahogy már korábban is megvolt a lehetőségünk arra, hogy odakerüljünk. Slash, az ex felesége Renee és a biztonsági emberük és akkori legfőbb bizalmasuk, Ronnie Stalnacker nem látta ezt be. Ez tehát nemcsak Slash döntése volt. Slash úgy döntött, hogy nem probálja megoldani a problémákat. Most az emberek azt mondhatják: 'Nos Axl, kicsúsztak a dolgok a kezeid közül.' O.K. Vállalom. De az első naptól kezdve én voltam az, aki mindenért felelősséget vállalt. Nem mindig döntöttem helyesen mióta a Guns n' Roses létezik, de mindig nekem voltak ötleteim, hogy hogyan jussunk el 'A' pontból a 'B' pontba és én tudtam, hogy ezért mit kell megtenni. Ezen belül mindenkinek annyi szabad teret adtam, amennyire szüksége volt, amit Slash több nyilatkozatában meg is erősített. Ha például Slash azzal állt volna elő, hogy dalszövegekbe önti mindazt, amit a körülöttünk lévő dolgokról gondolt, az egy olyan helyzetet teremtett volna számára, amihez nem volt képessége, hogy kezeljen. Nem is akarta megtenni, mint ahogy nem is akart belemélyedni abba, hogy a bandát a nehézségeken keresztül megfelelő szintre visszaemelje, még akkor is, ha képes volt a zeneszerzésre. Képes volt rá, ez száz százalék. Azt hiszem, hogy néhány riff-je legblúzosabb, legidőtállóbb rock költemény volt az Aerosmith zenéje óta. Nem tudom, hogy akkoriban akartam-e világ körüli túrnét, de össze akartam hozni azt az albumot, és sikerült? Igen. De Slash nélkül nem akartam semmit sem kezdeni vele, mert abban az időben csak ő volt az ismerőseim közül olyan, aki képes volt azokat a dalokat eljátszani. De szükség lett volna az együttműködésre, hogy a dalok elkészüljenek. Mivel azonban semmi sem történt, az album a szemétbe került. Ha valaki azt kérdezi, hogy miért nem kezdünk mindent előröl, annak több oka is van:

1., Az új zenekarba túl sok időt és energiát fektettünk már. Bizalom az anyag iránt. Az izgalom, ahogy látjuk, hogy ez az egész hogy növi ki magát és válik egésszé.

2., Pénz. Azt kapod, amiért megdolgoztál és semmi sincs ingyen. Ha mondjuk most kiszállnék ebből az egész kis kalandból, ki tudná fedezni a költségeit? Nem hiszek a régi ismerettségek erejében sem érzelmileg, sem alkotói szempontból. Enélkül pedig az újjáalakulásból származó pénz nem érne sokat számomra és bár biztos vagyok benne, hogy a téma terítéken van, tudom, hogy nem lennék elégedett a helyzettel, mint ahogy ez nem is történt meg a korábbi próbálkozások alkalmával sem. Ahogy Slash egyik közeli barátja mondta nekem: 'Te csak rombolni tudsz.' Nos ez mostmár az én próbálkozásom és nekem ugorhattok, hogy szétvertem mindent, amit akartatok, de a képlet igen egyszerű, túl sokat kockáztattam ahhoz, hogy mások önző igényeit kiszolgáljam és az emberek álmait összetörjem, én igazából ma már a saját álmaimmal foglalkozom.

3., Slash hazudott majdnem mindenről és mindenkinek. Ez ő. Ez az, amit csinált. Az, hogy Duff ebben támogatta, anyagi szempontból érthető, de megbocsáthatatlan és megnövelte a távolságot magam és kettőjük között. Matt nem illik a képletbe és azalatt az idő alatt, míg a barátomnak tekintettem, képtelen volt ezt viszonozni, de az élet sokkal jobb egy ilyen madár nélkül. Ne értsenek félre, nem használok fel semmit a régi Guns tagjainak korábbi munkájából csak azért, hogy népszerűsítsem az albumot. Tudom, hogy hogyan bántak velem és főleg tudom, hogy hogyan bántak másokkal. Duff -számomra érthetelen módon- Slash és Matt mellé állt. A rajongóknak, akik megbélyegeznek korábbi viselkedésem miatt azt üzenem, hogy még az ellenségemnek sem kívánom, hogy olyan "szakemberekkel" dolgozzanak együtt, mint ezek, mert az felér egy életfogytiglannal. Én most szabadlábon vagyok, gyakorlatilag szabad ember vagyok és hogyha ez nektek nem tetszik, lesz elég időtök, hogy hozzászokjatok a gondolathoz."

ÉS AZON NE CSODÁLKOZZUNK,HOGY SLASH-NEK TELJESEN MÁS A VÉLEMÉNYE AZ ELMONDOTTAKRÓL...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése