2009. január 7., szerda

Gilby Clarke interjú

FHM: A „Use Your Illusion” turnék legendásak lehettek…

Gilby Clarke: A legjobb volt. Legnagyobb élményeim egyike. Gyerekként arról álmodoztam, hogy egy hangos rock ’n’ roll bandában játszhassak és a Gn’R-nél jobb alkalmam nem is lehetett volna erre. A Gn’R tökéletesen hangos rockzenekar volt és szerettem a zenéjüket. Nem próbáltam meg Izzy-ként viselkedni. Magamat kellett adnom és a saját játékomat játszottam. Senki sem kérte tőlem, hogy egy adott módon játszak. Tökéletes volt.

FHM: Milyenek voltak a rajongó lányok?

Gilby Clarke: Hihetetlenek. A Gn’R akkoriban életstílust jelentett – elvárták tőlünk, hogy úgy is viselkedjünk. Láttam pár őrült dolgot. A banda híres volt arról, hogy késett, így mindig volt idő a megérkezéstől a színpadra lépésig. Voltak kameráink, melyekkel a lányokat pásztáztuk, akik a pólóikat emelgették – természetesen általában minden koncert előtt pásztázzák kamerák a közönséget, ami szokatlan volt, hogy mi a színfalak mögött adóvevőn keresztül irányítottuk a kamerákat, hogy merre pásztázzanak.

FHM: Szóval próbáltátok learatni a termést?

Gilby Clarke: Nincs mókásabb dolog, mint csinos lányokat nézegetni kamerán, miközben rajongók ezrei veszik őket körbe és az embereink belépőket adnak át nekik a színfalak mögé. Jól éreztük magunkat.

FHM: Hiányzik, hogy újra velük játszhass?

Gilby Clarke: Olyan volt, mint minden más az életben. Volt eleje, közepe és vége. Szép emlékeim vannak és ahogy az évek telnek, a dolgok kezdenek megszépülni. A zenekar nagyszerű volt és szerettünk együtt játszani. De tudod, az már nem létezik többé. Egyikőnk sem ugyanaz az ember már és, ha még le is ültetnének minket egy szobába, hogy ’Játszátok a Welcome To The Jungle’-t, már nem lenne ugyanaz. Nem akarom többé azt csinálni. Csináltam, jó volt, de nem akarom újraélni. Sokkal jobban izgat a Supernova.

FHM: Visszatérve egy kicsit a Guns n’ Roses-hoz, mit gondolsz, a Chinese Democracy megjelenik idén?

Gilby Clarke: Nagyon remélem, mert már kezd lerágott csonttá válni. Ez a várakozás már-már nevetséges. Adja ki és kész! Minden interjúban, amit adok, 2-3 kérdést kapok a témában, pedig nem voltam abban a próbateremben az elmúlt 10 évben.
(megjegy.-2008 nov.-ben megjelent az album)

FHM: Axl-nek még mindig megvan az a képessége, hogy nagyszerű rockzenét csináljon?

Gilby Clarke: Mindig is azt mondtam, hogy ő egy hihetetlenül tehetséges srác. A dolgoktól, amikről ír elakad a lélegzetem. A zene viszont valószínűleg nem ugyanabba az irányba halad, amilyen korábban volt, de valószínűleg lesz néhány igazán jó anyag az albumon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése