2009. január 5., hétfő

IDÉZETEK :)

SLASH:
-
"A legtöbb gitáros azért kezd el játszani, hogy jól nézzen ki és, hogy keménynek tűnjön. Ebben eltérek tőlük, mivel én azért kezdtem gitározni, mert olyan hangszeren akartam játszani, ami rock n' roll központú, de nem igazán tudtam különbséget tenni szólógitár és basszusgitár között. Lényegében azért választottam ezt, mert több húrja volt." - 1988

-
"Nos van egy olyan szokásom, hogy ha nagyon berúgok, elmegyek a hotelbe és felszedem az első lehetséges csajt. Nagyon meglepődnél, ha látnád a csajokat, akiket felszedtem már." - 1988 június

-
"Mikor délután felkelsz, hogy hangpróbát tarts a többiekkel, olyan sokat iszol, hogy nem tudsz játszani, a kezed úgy mozog, mint a szélmalom. Mi történik? Tovább iszol. Egyre többet iszol és jól érzed magad, majd másnap reggel felkelsz egy repedtsarkú mellett... még a nevét sem tudod... és a farkad tele azokkal a kiütésekkel... az ágy össze van hugyozva. És akkor így szólsz a repedtsarkúhoz: 'Megtennél egy szívességet és hoznál egy kis piát és egy kis pizzát?' " - 1987

-
"Nem keféltem meg senkit egy New York-i bárban ellentétben azzal, amit a People magazin állít egy oldalon keresztül. Az anyám fel is hívott. Azt kérdezte: 'Levetted a gatyádat egy bárban szombat este?' Azt válaszoltam: 'Ismersz engem. Mindig elmegyek a fürdőszobába, mielőtt megtenném a dolgot.' " - 1992 június

-
"Minden nap megiszok egy üvek Jack Daniel's-t. Meg fogok halni?" 1988

-"Ha a pia nem visz el, az AIDS fog" - 1988 június

-
"Az USA-ban alig volt nap, hogy be ne mondták volna a rádióban, hogy Axl meghalt. Még olyan változat is volt, hogy én lőttem le!" Slash, 1988.

-
"Van egy zsák ruhám, ez minden, baszd meg. Meg egy hűtõtáskám. Abban tartom a piámat és másra semmi szükségem." Slash, 1991. augusztus

-
"Nézd, nem mondom, hogy én voltam az első rock 'n' roll zenész, aki cilindert viselt a színpadon. Csak hát szerintem CC (DeVille, a Poison gitárosa) azt sem tudta, mi az a cilinder, amíg meg nem látta rajtam. Egyszer összefutottam vele a Rainbow-ban... mondom neki, érted, csak úgy szép csöndben, hogy: "Ha még egyszer meglátlak cilinderben a színpadon,szétlövöm a fejed kalapostul!" Mit mondjak, be is rezelt rendesen... Pedig nincs is pisztolyom. Ha lenne, se tudnám használni. Amúgy se vagyok erőszakos típus. De nem állhattam meg szó nélkül. Valahol meg kell húzni a határt..." Slash, 1988. június

-
"Turné közben hozzád vágnak dolgokat, beugrasz a közönség közé, az egész fáradhatatlan, gátlástalan rock'n'roll. Nekem pont ez jelenti az életerõs rock'n'rollt... Ha játszom, ököllel verem a gitárt, koncert után csurom vér vagyok." Slash, 1989. március

-
"Tudom, hogy ez a hely egy kicsit lepusztultnak látszik, de szeretek itt lenni, jól érzem magam. A csapattal nem messze ide próbáltunk egy garázsban, még a kezdetek-kezdetén és mindig ide evett minket a fene. Mindig ideültünk a sarokba, ahol most is ülünk, már csak azért is, mert ennél jobb helyet keresve sem találhattunk volna egy asztal alatti szopatáshoz, anélkül, hogy más észre ne vegye. Mindig ide hoztuk a csajokat és itt vettük rá õket a témára. Vagy pedig kivittük õket a WC-be, ott hátul. - Ne hidd, hogy most letérdelek az asztal alá, hogy így szolgáljam meg a vacsorát. - válaszolta a riporter. Baszd meg, te túl ronda vagy ahhoz. Egyébként a kaja itt olyan rossz, hogy fel sem tûnne a különbség..."
Slash, 1988. október
egy mexikói étteremben

-
"Álmomban sem jutott volna eszembe, hogy ha majd felnövök, nõfaló kábítós leszek, na meg alkoholista..."
Slash, 1992. május

-
"Gőzöm sincs, miért imádják az emberek a Guns N' Roses-t annyira..." Slash, 1990.

-
"A hatvanas évek a Rolling Stones-é volt, a hetvenes az Aerosmith-é, a nyocvanas évek meg a Guns N' Roses-é..."
Slash, 1988.

-
"A Guns N' Roses, mint együttes teljesen õszinte. Lehet, hogy nem mi vagyunk a világ legjobb zenészei, és biztosan vannak profibb együttesek meg jobb színpadi show-k is. De ha mi színpadon vagyunk 120 százalékot adunk bele, az tuti..." Slash, 1988. december

-
"A metálzenét éppen a rondasága teszi vonzóvá. Az ilyen zenének mindig volt egy kis veszélyes árnyalata, egészen az olyan bandáktól kezdve, mint a Stones. A srácok élvezik az olyan dolgokat, amikről tudják, hogy a szüleik nem szeretik, szóval a vad és őrült dolgokat. Ez tette a Guns N' Roses-t sikeressé. De szép nótákat is kell írni, ezek nélkül a visszataszító dolgok szart se fognak érni."
Slash, Hit Parade, 1989.

-
"Tényleg utáljuk a Poisont - ez a banda megtestesítője mindannak, amit egy bandában utálni lehet! Olyan fickók, akik a Circus magazinból tanulták a rockot, érted? Láttak pár képet, és azt mondták: 'Hű de frankó, bukni fognak ránk a csajok!' Aztán elmentek bevásárolni, vettek egy csomó ruhát, meg mindenféle szart, meg néhány hangszert is. Fogták a gitárjukat, megtanultak három akkordot, aztán kiálltak a színpadra."
Slash, Smash Hits, 1988.

-
"Sok embernek van baja velünk, de csak azért mert irigyek. Mi keményebben és jobban játszunk, mint legtöbben. Mi nem bújunk el a kellékek mögött."
Slash, Smash Hits, 1988.

-
"... Az ember lakhat a legdrágább hotelekben, lehet a franc tudja, milyen rocksztár, lehet világhíres, meg minden szar, de amikor az ember bemegy a budiba, a WC papír csak WC papír." Slash, Hit Parade, 1989.

-
"Előfordult valaha veled, hogy találsz egy jó kis rockbandát és azt akarod, hogy mindenki azt hallgassa? Terjeszteni akarod, mint egy betegséged, míg végül találsz kb. 300 embert, aki ugyanazt hallja a zenéből, mint amit Te? Így terjed a mi zenénk is és így vagyunk képesek közel maradni a gyökereinkhez. Az utcáról jöttünk és mindegy, hogy merre megyünk tovább, mindig is hűek maradunk a gyökereinkhez." - Press Release, 1987

-
"Ha lehetne egyetlen kívánságom azt kérném, hogy folyamatosan legyen Marlboro-m." - Music Connection, 1986

-
"Mindenem, amim van elfér két szatyorban: az egyik tele pólókkal, a másik tele farmerokkal. Valaki ellopta azt a szatyrot, amiben a farmerok voltak. A farmer egy olyan dolog, amit éveken és éveken át kell hordani, mire megfelelő lesz és valaki ellopta a FARMERJAIMAT, minden egyes farmert, amim volt, a telefonkönyvemmel együtt, ami számomra a legfontosabb dolog. Olyan, mint egy határidő napló, benne van az egész album, melyik dalt mikor vettük fel, az összes tavalyi megbeszélésem, nomeg száz és száz telefonszám. Ha kellett valamilyen telefonszám - mindegy, ha a Nevenincs Kft.-jé - nekem mindig megvolt a telefonkönyvemben. Azt is ellopták, az utitervünkkel együtt. Egyik este egy csajjal voltam, aki másnap, mire felkeltem lenyúlta a nadrágomat, amiben az irattárcám volt. Egy szál törölközőben kellett interjút adnom. Ennyim maradt." - Mettallix, #4

-
"Egy üveg Jack Daniel's minden nap öt éven keresztül, ezt csináltam... Elég rossz reggelente a lélegzeted és tudod, hogy addig nem kefélhetsz reggel, míg meg nem mosod a fogad, ami viszont tök unalmas."

-
"Nem azért volt, mert gondjaim voltak a mosdóval. Ez nem hugyhólyag kérdés..." - 1992 május (Slash magyarázza nevének eredetét [londoni szlengben a slash szó vizeletet jelent])

-"Nem, de dolgozom rajta" - Slash-t arról kérdezték, hogy leszopják-e minden nap (1992 május)











































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése