2009. január 5., hétfő

IDÉZETEK :)

AXL:
-
"Amikor öt évvel ezelőtt Los Angeles-be jöttem az Isten háta mögül, cowboy csizmát viseltem és mindenki azt mondta, hogy olyan vagyok, mint egy menekült, aki most szállt le a hajóról. Rövid időn belül divat lett belőle, szóval most úgy tűnik, én vagyok a hajó parancsnoka." - Hit Parader, 1987

-
"Olyan sokféleképpen lehet a csípőt mozgatni..." - Heavy Metal Sex Stars, 1989

-"Rájöttem, hogy ugyanúgy ordítok mikor egy nagy bálna fel akar falni, mint mikor egy tengeri alga hozzáér a lábamhoz."

-
"Bizonyos értelemben utálom azt, ahogy felnőttem, a támogatás hiányát mindabban, amiben jó voltam... Másrészről viszont nem utálhatom, mert ez céltudatosságot adott nekem... egy küldetést, hogy kezdjek valamit az életemmel."

-
"A világban - melyet nem ő teremtett - úgy járkál, mintha az a sajátja lenne. Félig ember, félig szörny, igazából nem is tudom micsoda, de bizarr és nagyon ideges és Slash-nek hívja magát." - Axl bemutatja Slash-t egy fellépésen

-
"Amit a dalok legtöbbje számunkra jelent... Mindannyian írunk és mindannyian jól írunk. Akár a poklokat is képesek vagyunk megjárni, ha úgy látjuk, hogy jó dal lesz valamiből. Mikor a színpadon vagyok és a dal, amit éneklek kifejezi mindezt, az mindennél többet ér." - Hit Parader, 1988

-
"Tiszta, jó amerikai rock & roll-t játszunk, tudod... Nem akarom, hogy a zenénk kommersz legyen, vagy bármi. Energia van a játékunkban, no meg egy kis csavar." - Music Connection, 1986

-
"Keményen heteroszexuális vagyok. Nem tudok betelni a nőkkel. Olyan gyakran kefélek, amilyen gyakran csak lehet. Nem könnyű egy olyan kapcsolatban élni, amelyben a másik fél nem engedi neked, hogy más emberekkel is együtt légy."

-
"Azt hiszem elégedett vagyok azzal, aki vagyok. Még egy kis belső béke hiányozna. De az szerintem mindenkinek." - 1992 április

-
"Nos, amint látjátok, még egy ilyen kibaszott pszicho őrült semmirekellőnek, mint amilyen én vagyok is megvannak a maga előnyei." - 1991 október

-
"A rajongók nem szeretik, ha azt mondom nekik, hogy nem uralkodhatnak fölöttem. Néha még én sem tudok magam fölött uralkodni." - 1992 április

-
"Hirtelen mániákus depressziót állapítottak meg nálam... 'Kezeltessük Axl-t!' Nos a kezelés nem használ a stresszemnek, mert végig arra kell figyelnem, hogy hogyan tartsam távol az orvosokat a seggemtől."

-
"Senki sem mondta - egészen 17 éves koromig -, hogy van egy igazi apám. Mindaddig a nevelőapámról hittem, hogy az apám. De aztán találtam egy biztosítási papírt és anyám diplomáját, amin a Rose név állt. Sohasem volt Bill Bailey a nevem. William Rose-nak születtem. W. Rose vagyok, mert a William egy idióta név." - April 1992

-
"2 éves koromban megálltam a fejlődésben. És mikor azt mondják, hogy Axl Rose olyan, mint egy visító kétéves, nos akkor igazuk van." - April 1992

























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése